Любимци за месец Май 2019.

май 31, 2019

Здравейте,Приятели!
В тази публикация ще ви  разкажа за всичко онова,което ми е направило впечатление през последният месец и е станало любимо.
Като тук ще има от всичко,и се надявам публикацията да не стане много дълга.




Започваме  като ще комбинирам нещата по категории.
Грижа.
Не знам за вас,но аз през летните месеци не нося почти  грим.За сметка на това залагам много на грижа за кожата и слънцезащитата.
И като заговорихме за слънцезащита,няма как да не ви разкажа за моят скорошен любимец,а именно слънцезащитният спрей на едноименната марка на Lidl-Cien.

Този продукт е разкошен,бюджетен,не се усеща почти на кожата и в същото време е лесен а нанасяне.
В следващите публикации ще ви направя подробно ревю за този продукт.
Така,че не пропускайте да четете блога ми.
Бижута
Тук съм доста раздвоена,защото имам  както много добри попадения така и разочарования.
 Преди около месец направих няколко поръчки от Aliexpres,които ме оставиха със смесени чувства.
Това,което реших да поръчам от чисто любопитство разбира се са сребърни обеци гривни поради простата причина,че аз обожавам обеци и именно те бяха причината за тази експериментална поръчка.
От обеците мога да кажа,че съм очарована и всички до една ми харесват.Гривните обаче се оказа голямо разочарование.На снимката е само една,но всъщност поръчах две.Едната -тази,която е на снимката се оказа,че не закопчалката не държи изобщо,което я прави неизползваема.Другата след няколко носения придоби онзи особен цвят на метала,когато си си купил тенекийка, а в описанието пишеше,че е сребърна.Така,че бъдете много внимателни,когато решите да поръчвате от този сайт.
Храна
Този месец преоткрих шоколадите Шогетен.Те са на добра цена и невероятен вкус.
Няма как и да не спомена за ягодите,които са един от любимите ми плодове,а не на последно място са в разгара на сезона.
Филми
Нямах много време да гледам филми,а и като цяло последните няколко години трудно филм може да привлече вниманието ми.
Този,който ще ви споделя ме изненада приятно буквално.Наистина не очаквах индийски филм да ми хареса.
Казва се One night only.
Няма да ви разказвам  за какво става въпрос,защото поста ще стане прекалено дълъг.
Ще ви издам само,че е леко еротичен,но не прекалено.
Това обаче,което ми хареса е различният поглед, под който е представена Индия.
Тук младите са представени като съвсем нормални и  обикновени хора,които нямат нищо общо с тези индийските сериали.
Препоръчва го,особено ако искате нещо по-различно.
Книги
Моят голям любимец в тази категория е Книга за Хюга-Датското изкуство на уютен живот  на Луиза Томсън Брис.
Знам,че може би съм последният човек,който чете тази книга,но както са казали хората:
"По-добре късно отколкото никога".
Тази книга ме докосна наистина силно и е първата,в която отбелязвам като луда разни неща,
които са ми харесали и вдъхновили,а те изобщо не са малко.
Със сигурност ще  направя ревю за нея и ще си я препвочитам судоволствие.
Културни Мероприятия
Това е последната категория,която ще ви споделя днес.
Няма как да не спомена за събитията,които се провеждаха по повод празника на моят град
Горна Оряховица,които ме направиха много щастлива.
В града ни гостуваха много известни изпълнители като Николина Чакърдъкова,Миро
Деси Добре,Йорданка Христова и разбира се Coca Cola,която откри турнето си с нашият град.
Всички тези събития донесоха много приятни емоции,красиви спомени и стоплиха душата на всички ни.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/



You Might Also Like

0 Comments