Cien Sun Sport Transparent Sun Spray, SPF30.Ревю.

юни 04, 2019

Здравейте,Приятели!
Отдавна не съм правила  ревю на козметичен продукт,но нямаше как да пропусна точно това ревю,т.к за много кратко време Cien Sun Sport Transparent Sun Spray, SPF 30 от Lidl се превърна в абсолютен мой фаворит за лятото.

През годините често пренебрегвах грижата за кожата през лятото,което е голяма грешка,поради простата причина,че съм страшно бяла и излагането на слънце без защитен продукт,веднага се отразява на кожата ми.
Тя получава зачервявания след по-продължително стоене на слънце,въпреки че те не се задържат за дълго,но това за мен напоследък е доста неприятно и дразнещо усещане.
Тази година реших да се погрижа за кожата си особено в областта около лицето и шията още в началото на сезона.

Търсех продукт под формата на спрей и това беше умишлено,защото исках той да е лесен за употреба,за да не забравям за неговото използване преди да изляза.
Другото ми условие беше да е с висока степен на защита,поради очевидни причини и не на последно място да е бюджетен.
Отне ми около две седмици преди да попадна на този превъзходен продукт на марката на Lidl,а именно  Cien Sun Sport Transparent Sun Spray, SPF 30.

Отговаря на абсолютно всички критерии,които изброих по-горе.
Нанася се лесно.Не е мазен и се абсорбира бързо,което определено е голям плюс.
Водоустойчив е и има охлаждащ ефект, както и висока степен на защита.
И не на последно място е изключително бюджетен.Аз си го взех,както казах от Lidl за цена около 11лв.
Състава на този продукт може да видите в следвашата снимка.
Препоръчвам горещо този продукт.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments