Какво ще прочета през месец Юни 2019г

юни 12, 2019

Здравейте,Приятели!
Малко се позабавих с този пост,но е разбираемо поради липсата  на свободно време и въпреки това,желанието ми да  пиша надделя.
Не знам дали съм споменавала или не,но освен блога другото мое любимо хоби е да чета.
Винаги,когато намеря време,където и да било предпочитам да се потопя в някоя интересна книга отколкото да се ровя в социалните мрежи.За тях отделям по десетина минути на ден най-много.
За този месец съм си направила значителен списък от книги,които ще прочета и реших да ги споделя с вас.

Започвам с книгите,които чета в момента и трябва да довърша.


Първата книга,която със сигурност ще завърша и то с огромно нетърпение е на
Девни Пери-Неуверена. 
Научих за нея от блога на Hrisalindia,който доста често ме вдъхновява за разни  книжни четива.
Историята:
 В книгата се разказва за бедното и невзрачното момиче Тиа Ландри ,което не очаква нищо от живота си,докато един ден в бара,в който работи не се появява неустоимият,богат и харизматичен  Лоугън Кендри,който преобръща живота и завинаги.
Двамата прекарват незабравима страстна нощ,с уговорката да не очакват нищо един от друг за в бъдеще.Но съдбата има други планове за тях и когато години по-късно двамата отново се срещат ще разберат.че нещо много по-дълбоко от физическото привличане ги свързва завинаги.
Тази книга започнах да чета преди около седмица,но мога да кажа,че се чете супер лесно и се оказа,че неусетно съм я преполовила.
Със сигурност сюжета е банален и типичен за сладникавите любовни романи,но авторката определено умее да разказва увлекателно и в момента е в моите топ 5 любими авторки.
Книжката е лека,приятна,интригуваща и е идеалното четиво за плажа.
Книга номер 2,която ще се опитам да довърша е автобиографията на Илън Мъск от Ашли Ванс.
Тази книга определено не е за всеки.Не е от най-лесните за четене,има доста факти,въпреки,че авторът се е постарал да напише запленяваща история,която разказва за живота на Илън Мъск още от самото му раждане и израстването му от бедно момче до милиардер.
Лично аз започвам  книгата вече няколко пъти да я чета,но поради липса на интерес и време,защото за да се чете такъв тип книга трябва да имаш време да се съсредоточиш,за да вникнеш в самата история.
Следващата книга в списъка,която отново трябва да довърша и с която сме на приливи и отливи е така нашумялата напоследък Тънкото изкуство да не ти пука от Марк Менсън.
Причината поради,която почвам и спирам да чета тази книга,е че не ми е интересна.
Написаното в нея е меко казано тривиално и изказа на автора също не ми допада.
В книгата са описани неща,които на всички ни е известно,но с разтягане на локуми,като основният замисъл е в това,че" целият сладникав позитивизъм и радостни врели-некипели за самопомощ ,които социалните мрежи ни натрапват е фалшив,а ключът към добрия живот е да не ви пука за това да трупате още и още, а да ви пука само за истинските и важните неща“.
Все пак ще се опитам да я довърша.

След като приключа с тази книги планирам да започна цели три.
Първата в плана ми за четене е на  Тифани Брауни-Грешно по правилния начин.
Като цяло нямам големи очаквания за тази книга,но въпреки това ми се струва лека и интригуваща.
Историята се върти около Ема и Дилън и техните оплетени взаимоотношения.
Мисля,че отново ще е подходящо четиво за плажа и за летните горещи нощи.
Следващата планирана книга,която отново привлече вниманието ми е на
Трикси Фон Бюлов и носи заглавието 101 съвета как да направите жената щастлива.
За нея няма да ви разказвам за какво става въпрос в самата книга,защото заглавието само говори за себе си.
Последната ми планирана книга за този месец е Моши мши,Япония на Юлияна Антонова-Мурата.
Нямам търпение да започна тази книга,защото съм чувала само добри отзиви за нея както от български,така и от чуждестранни блогъри и влогъри.
До колкото съм запозната книгата е написана по действителен случай и разказва за живота на авторката в Япония и за това как тя е успяла да се адаптира към този нов,вълнуващ и различен свят .
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/




You Might Also Like

0 Comments