What next....

май 01, 2019

Здравейте,приятели!
Днес ще ви споделя,какво предстои в блога,въпреки голямото ми отсъствие и супер нередовните постове.Планирам да качвам постове три пъти седмично.Като това,което обмислям е в началото на седмицата да започвам с козметично ревю,а накрая да приключа с цели два поста посветени на моят режим и на книгите,които съм прочела.


 Когато имам вдъхновение ще пускам и бонус постове, които ще вмъква между графика за блога.Надявам се само вдъхновението отново да не ме напусне, но ще дам всичко от себе си това да не стане.На края на месеца ще продължа с рубриката любимци на месеца и ще включа една нова рубрика, която все още се чудя как да нарека.В тази нова рубрика ще пиша за всичко онова ново, което съм пробвал през месеца и ще ви споделя мнение за него, дали ми е хареса и дали не.За сега това са моите планове, които както казах силно се надявам да осъществят.
 Благодаря, че ме четете!
 Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/
 

You Might Also Like

0 Comments