LOreal Magic Refresh Dry Shampoo.Ревю.

май 08, 2019

Здрваейте,приятели!
Отдавна не съм правила ревю на козметичен продукт,но обмислям да възобновя това,като ще се постарая веднъж седмично да споделям с вас тази козметика,която ползвам в момента и която ми е направила впечатление.



 Не случайно отлагах това ревю, защото нека бъдем честни, за да си наистина обективен от даден продукт ти трябва да си изградил мнение за него на база твоят опит, а няма как това да стане ако си го ползвал един или два пъти. Ето затова моите ревюта идват с леко закъснение.

От скоро се  опитвам да правя така,че да мия косата си само веднъж седмично и поради тази причина реших да тествам сухи шампоани.
Първият такъв,който си купих бе Loreal Magic Shampoo.


Шампоанът на Loreal има много приятна флорална миризма,която бе и една от причината да го купя.Изпълнява това,за което е предназначен,като наистина прави така,че косата изглежда мигновенно  "почистена".
При неговото използване, почти не усещате продукт върху косата си,което е изключително важно,особено,ако след това сте решили да стилизирате косата си по някакъв начин.

Марката предлага на своите потребители  5 аромата,които носят сладките имена :Sweet Fusion, Vegetal Boost, Tropical Splash, Fresh Crush, Rose Tonic.Като моят се казва Vegetal Boost и има наистина много свеж и пролетен аромат.
До тук добре,но има един голям минус,който ще ме накара да не повторя повече от този продукт.
Какво не ми харесва?
В описанието на продукта се предполага, че сухият шампоан на Loreal  придава блясък и обем на косата, който аз лично за съжаление не видях.
Аз имам чувствителна коса и скалп,затова внимателно подбирам продуктите,които използвам.
И този продукт определено ме разочарова, защото след неговата употреба скала ми, започна да ме сърби и отново се появи пърхута ми. 
Ето затова той не е подходящ за хора с себум, чувствителен скалп и пърхут.
➔Състав:Състав на Loreal Magic Refresh Rose Tonic Сух шампоан за коса с флорален аромат х200мл. 
Isobutane Alcohol Denat. Oryza Sativa Starch / Rice Starch Isopropyl Myristate Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate Stearalkonium Hectorite Limonene Linalool Benzyl Salicylate Benzyl Alcohol Propylene Glycol Propylene Carbonate Geraniol Cetrimonium Chloride Parfum / Fragrance
➔Употреба:Преди да започнете да използвате този продукт първо трябва добре да го разклатите,изчаква се около 20сек и след това се нанася в корените на разстояние 20-30см.
➜Цена:Може да намерите продукта в дрогерийте на стойност 6-8лв.
Както казах и преди не препоръчвам този продукт за хора с чувствителен скалп.
Благодаря, че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/





You Might Also Like

0 Comments