Keto life challeng.Какво е позволено и какво не.

май 19, 2019

Здравейте,приятели!
В предишната публикация ви казах,че преминах на нов хранителен режим от който съм доста доволна.
Днес ще си поговорим какво е полезно и какво не.
Тук ще дам пълен списък с храните,които са позволени за този режим.
Какво включва моето меню?
Труден ли е режима за спазване,както и съвети за начинаещи?

 Какво трябва да знаете,ако искате да започнете "Кето режим"?

По своята същност "Кето Режима" представлява нисковъглехидратно-високомазнинно хранене, при което се свеждат въглехидратите до минимум.
Какво е позволено?
Всякакви видове месо,приготвени по различен начин.
Риба и рибни деликатеси.
Яйца също приготвени в най-различни вариации,като това е любимата част,т.к аз обожавам яйца и не мога да живея без тях.
Зеленчуци-зеле,краставици,всякакви видове салати,аспержи,тиквички,карфиол,чушки,грах,зелен лук и чесън,броколи,авокадо,брюкселско зеле и всички онези,които растат над земята т.к са бедни на въглехидрати и захари.
Маслини,сирене и кашкавал,също са позволени в този режим както и кисело мляко.
Ядки-Макадамиа,бразилски орех,орех,лешници,бадеми,но всички те трябва да са в сурово състояние.
Плодове-Разрешени са единствено ягоди,малини,къпини и боровинки,което е голям минус и едно от най-трудните неща за спазване,особенно в сезона на чушките,сливите,прасковите,кайсиите,дините и пъпешите.
Тук ще пада голяма борба.
Сосове и мазнини за готвене-масло,свинска мас,кокосово масло и зехтин са мазнините позволени в режима.
От сосовете разрешени са:песто,кетчуп,майонеза (отново домашна),винегрет,соев сос,табаско,доматена паста.
Напитки-вода,вода с лимон,кокосова вода,чай,кафе (без захар),както и смутита направени с разрешените,плодове и зеленчуци.
 Ето как трябва да изглежда една примерна чиния.

Какво ми е най-трудно в режима?
Определено най-трудно ми е да избягвам сладките неща.Като на-често ги замествам с черен шоколад с високо съдържание на како над 60%.
Любими са ми на марките Сушард и Рошен.
Друго трудно нещо за мен поне в началото беше липсата на зрял боб и леща и картофи.Не мога да отрека,че трудно лесно се свиква без тях и тук ще ви издам една тайна,че от време на време да кажем на три месеца веднъж си позволявам всичко,което ми се прииска.
Както споменах и по-горе най-вероятно ще се изкуша и от забранените плодове,но определено е гледам да е в рамките на нормалното.
Какво включва моето меню?
Основно наблягам на яйца-те са ми любими,обожавам ги приготвени във всякакви форми.
Друга съставна част от менюто ми са салатите и месото,пилешко и свинско,не си  падам особено по  рибните неща,затова изборът ми е толкова ограничен.
Тиквичките,чушките и граха също доста често присъстват в моето меню.
За закуска доста често си правя кисело мляко,чиа семена,кокосови стърготини и малки парченца черен шоколад.Става божествена,лека и засищаща закуска.
Труден ли е за спазване?
 От моят личен опит мога да кажа,че този режим не е за всеки и първите няколко седмици са доста шокиращи.При мен се появиха,не малка част от "страничните ефекти",за които ще си поговорим в следвашите публикации.
Когато обаче човек си е поставил цел и вижда благоприятните последици от промяната на хранителните навици няма нищо по стимулиращо от това.
Затова,ако искате да пробвате нещо ново.Опитайте!
Ако се окаже,че не е за вас,намерете златната среда,там където ще се чувствате намясто и щастливи.
Благодаря, че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/



You Might Also Like

0 Comments