До всички момчета,които съм обичала преди.Джени Хан.Ревю.

август 17, 2019

Здравейте,Приятели.
Днес ще ви разкажа за последната книжка,която прочетох,а именно До всички момчета,които съм обичала преди -Джени Хан.

 Автор -Джени Хан
 Жанр-Тийн роман
 Издателство-Ибис
 Година на издаване-2017
 Страници-246


След търсене в интернет на интересна любовна история,случайно попаднах на книгата До всички момчета,които съм обичала преди от Джени Хан.
Избрах да я започна преди всички останали от моя списък,защото историята обещаваше да е много интересна.
Историята 
Лара Джийн живее в малко американско градче заедно със своя баща,който е гинеколог и двете си сестри.Лара Джийн е на половина американка на половина корейка.
При сестрите Сонг Марго е най-голямата от тях и заминава да учи колеж в Шотландия.
Тя си има приятел Джож-техният съсед,но изненадващо преди заминаването си Марго къса с Джош.
Кити е най-малката от сестрите Сонг.
Лара Джийн има специална кутия за шапки,в която държи своите любовни писма.
Те са общо 5 за всички пет момчета,които е обичала някога.
Откровена до болка Лара Джейн описва своите истински чувства в тези писма,защото знае,че  те са предназначени само за и единствено за нея.
Един ден обаче писмата мистериозно изчезват и се озовават разпратени до техните получатели,а именно петте момчета в живота на Лара Джийн.
Моето Мнение
Книгата До всички момчета,които съм обичала преди от Джени Хан е написана доста повърхностно.Основно преобладава пряката реч,без описания и без излишни отклонения,което може и да се приеме и като плюс.
Много ме дразнят автори,които прекаляват с описанията.
Героите за мен в тази книга не са достатъчно развити.
Най-вече един от главните ни герои,а именно Джош.
На него е обърнато най-малко внимание.
Та той няма никакъв характер,буквално нищо за което да се хвана.
Кавински от друга страна ми стана един от любимите герои,както и Кити най-малката сестра
До тук може да се каже,че свършват моите негативни коментари.
И както отрицателни страни книжката на Днжени Хан има  и своите положителни такива.
 Това,което наистина ми хареса в книжката са темите,които авторката се е опитала да засегне,а именно:взаимоотношението между сестрите;израстването на героите както и многото забавни и романтични моменти като цяло.
Главите в книжката са много кратки,което допринася за по-бързото четене.
Идеята на авторката за цялата поредица е наистина добра и интригуваща.
Книгата както казах е лека,приятна и забавна.
По нея е направен филм,който препоръчвам с две ръце.
Героите там са много сладки и е един от малкото филми,които ми харесват направени по книга.
Личи си,че сценарият е точно по книгата,което приятно ме изненада.
Ако искате леко,приятно и разтоварващо лятно четиво определено това е вашата поредица.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/отенциал.



You Might Also Like

0 Comments