180 секунди.Джесика Парк.Книжно Ревю.

август 21, 2019

Здравейте,Приятели.
Незнам защо,но винаги,когато си направя списък,кои книги да прочета през месеца се появяват
такива,които грабват вниманието ми и всичките ми планове се провалят.
Дали е за добро или не,но това може само да ме радва всъщност,защото имаше много дълъг период,когато нищо не можеше да ми грабне вниманието.
Сега обаче списъкът ми с желани книги расте главоломно и това само ме надъхва още по-вече.
Днес ще си поговорим за една такава книга,която се появи изневиделица и просто нямаше как да я оставя за четене по-нататък.
Трябваше да я прочета точно сега.
Говоря за книгата 180 секунди от Джесика Парк.

Автор-Джесика Парк
Издателство-ICU
Жанр-Тийн роман
Година на издаване-2019
Страници-320

Историята
Най-общо казано в романа се разказва за двама непознати,коти споделят един общ социален експеримент,в който разбираш,че само 180 секунди са достатъчни,за да се промени живота ти напълно.Само 180 секунди са нужни,за да се премахнат оградите,които си градил с години и да се довериш на един непознат човек.
Алисън е сменила много приемни семейства,че в един момент е игубила тяхната бройка.
В тези трудни за нея времена тя се е научила да оцелява по свой собствен начин и е изградила невидими стени,недопускайки никой до себе си.
На 16г животът и се променя,зашото тя бива осиновена от Сймън,който предоставя живот толкова далечен от досегашният на Алисън.
Сега Алисън е на 18г,постъпва в колеж и е напълно убедена,че няма как да преодолее стените,които е изградила около себе си.
Един обикновен ден и 180 секунди по-късно се оказват преломни за досегашният и живот.
Алисън случайно попада в социален експеримент,който трае само 180 секунди и единственото условие е да гледаш събеседника си в очите без да откъсваш поглед.
Така Алисън среща Есбен,най-популярното момче момче в колежа,а и не само.Двамата разбират,че само 180 секунди са достатъчни,за да промениш живота си завинаги.
Моето Мнение
Харесва ми идеята на авторката оригинална,нестандартна и много свежа.
Всъщност се оказва,че оказа,че това една много емоционална книга.
Особенно към краят и.
Не го бях очаквала.Отдавна не бях попадала на книга,която да ме накара да се замисля за много неща.
Авторката умело е вплела теми като:добротата;човешкото състрадание;силата на подсъзнанието;самотата;умението да доверяваме на хората и не на последно място за силата на любовта.
В началото на историята Алисън е непоправим интроверт.В следствие на тежкото и минало
тя е изградила невидими огради около себе си и не допуска никой,дори собственият и осиновител Саймън,който не е в състояние  да разбие защитните стени на Алисън.
Срещата на Алисън и Есбен обаче променя всичко.Тя е преломна в живота и защото Есбен е единственият човек способен да промени Алисън .И той го прави по всякакъв възможен начин.
С много търпение и любов Есбен показва на Алисън един нов свят изпълнен с любов и доброта.Свят в който не е нужно да слагаш бариери и можеш да се довериш на хората,защото
във всеки един от тях се крие по нещо добро.
И Алисън малко,по-малко се променя.
Удивително е да проследиш такава огромна промяна,каквато е на нашата героиня.
Алисън ни показва колко силен може да бъде човешкият дух и че въпреки всички трудности и несгоди човек е готов да направи невъзможното в името на любовта и приятелството.
Какво не ми хареса. 
В Goodreads дадох 4 звезди на книгата 180 секунди,заради две незначителни неща,които леко ме подразниха в книгата.
Първото нещо е заглавието,което авторката дава на всяка от главите.
Това със сигурност е знак,че книгата е предназначена за тийн аудиторията,но лично аз смятам,че би било много по професионално,ако решението на авторката бе просто даномерира главите.
Другото нещо,което не бе точно по мой вкус е как във всяка глава действието се въртеше около социалните  мрежи и влиянието на Есбен в тях.
Да нормално е това да присъства в книгата,но във всяка глава идва малко прекалено.
Любими герои
Много симпатични ми стнаха Кери-сестрата на Есбен;Стефи-приятелката на Алисън и Саймън-бащата осиновител на Алисън.
Любими моменти(спойлери)
Тук те са няколко.
Ще започна още с първата глава,когато се провежда социалният аксперимент.
Авторката много добре е пресъздала емоцийте и на двамата герои.
Следващ любим момент е когато Алиън и Есбен отиват в градина за тикви и как Есбен се държи там с Алисън.Наистина много мила сцена.
Друг любим и много емоционален момент е когато Стефи казва на Алисън,че е болна и двамта
с Есбен трябва да стигнат до Лос Анджелис.
Е тук наистина си поплаках много,просто защото авторката показва цялата палитра от емоций,които човек може да изпита четейки тези глави.
Това бе и една от причините да си променя първоначалното мнение за книгата.
Любими цитати
"Не можеш да достигнеш онова пред теб,ако не се освободиш от всичко зад себе си"
"Като помагам на другите,помагам на себе си да излекувам болката"
Наистина книгата 180 секунди е едно емоционално четиво от което можеш да научиш много.
Тази книга не е за всеки и не е лесна за четене,затова е добре да сте напълно осъзнати и в добро емоционално състояние,когато посегнете към книгата.
Със сигурност обаче няма да останете разочаровани и бих казала,че след като я прочетете ще се почувствате някак пречистени и умиротворени.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/отенциал.

 




You Might Also Like

0 Comments