Колийн Хувър-Жестока Любов.Ревю

август 02, 2019

Здравейте,Приятели!
Днес ще си поговорим за книги и по-конкретно ще ви споделя мнението си за книгата на Колийн Хувър-Жестока Любов.




Автор-Колийн Хувър
Издателство-Ибис
Година на издаване-2017
Страници-288
 Историята 
Двамата ни главни герои са Тейт и Майлс.
Тейт е 23 годишна студентка по медицина,която отива да специализира магистратура в Сан Франциско където отсяда да живее при своя брат-пилот Корбин.
Там тя се запознава с Майлс един от най-добрите приятели на брат и Корбин,а също така и негов колега.Майлс е толкова различен от мъжете в живота и със своята загадъчност и сексапил,неудържимо привлича Тейт.
Същото се отнася и за Майлс,но и двамата на този етап от живота си нямат желание да се влюбват и да поддържат романтична връзка.
Майлс,защото си е обещал по-вече да не изпитва любов,а Тейт е посветена изцяло на своята
кариера.
Уговорката им за неангажиращи срещи изцяло устройва и двамата,ако спазват единствените две правила:Никога не питай за миналото! и Не очаквай бъдеще!
Моето мнение
 Може би съм единственият човек на Земята,който не е чел нищо на Колийн Хувър,но много бързо тя се превърна в една от моите любими автори.
Нейният начин да увлича читателите в историята е неповторим.
Доста отдавна не ми се беше случвало да започна да чета книга и да не мога да се откъсна от нея в буквалния смисъл на думата.
Историята на Тейт и Майлс ме докосна дълбоко и остави дълготраен отпечатък в сърцето ми.
Това не е баналната любовна история,която всички сме свикнали да четем.
Тук ние се потопяваме в един друг свят и виждаме любовта наистина от жестоката и страна.
Виждаме как нашите герои се борят със страховете си,ала въпреки това не могат да откажат да послушат сърцето си.
И някъде там по пътя на тази борба се процежда надеждата,че нещо красиво може да се роди.
Въпреки всичките трудности,болки и несигурност, нашите герои не се предават,а продължават да се борят търсейки онова,което всички ние търсим,а именно любовта.
Прочитайки тази книга,Колийн Хувър върна в мен надеждата,че любовта е по-силна от всичко и въпреки всички наши страхове,тя побеждава.
Горещо препоръчвам книгата,защото четейки тя ще ви държи в напрежение до самият и край;ще ви разплаче;ще ви накара да мечтаете,но със сигурност няма да останете равнодушни докато я четете.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/отенциал.



You Might Also Like

0 Comments