Моите любимци за месец Ноември

декември 03, 2018

Здравейте,Приятели!
Опитвам се да възобновя една от моите любими рубрики,а именно всички неща,които са ми направили впечатление,през този месец или т.тн месечни любимци.



➤Първо,което искам да споделя с вас е нещо,за което съм страшно развълнувана и което исках от супер много време,а именно Powerback или т.н. преносимо зарядно.
Поръчах си го от един  български сайт,за който не бях чувала досега и бях леко предубедена,но ме изненада приятно със своята бързина.
От както имам тази преносима батерия не се разделям с нея.
Има обаче някои  предимства и недостатъци,за които искам да си поговорим.
Първо ще започна с предимствата:
Батерията е лека и компактна,която я  прави наистина удобна.
Като голям недостатък мога да изтъкна факта,че всъщност ефективността на целия уред трае едва 20 минути,което е наистина дразнещо.
➤Любима вещ през месец Ноември е моето любимо червено портомоне,в което съм влюбена.
Не мога да ви опиша колко отдавна си търсех точно такова,а и като бонус то може да побере и телефона ми.
➤Любимата ми храна е разбира се мандарини,които обожавам особено по това време на годината,но наскоро преоткрих новите дъвки на орбит ,които лично на мен ми напомниха на ретро дъвки турбо,ако изобщо си ги спомняте.
➤Любимото ми питие е лате.
➤Любим коз,етичен продукт е крема заръце на Арома с много приятен аромат на пъпеш.

➤Любим сериал или сериал от който съм обсебена е търският сериал Ранобудна птичка.
Когато приятелката ми ми каза,че гледа един страхотен турски сериал,първата ми реакция беше,"моля те не ме занимавай с глупости аз турски сериали не гледа",а тя "само  изгледай една серия и няма да можеш да откъснеш очи".
Повярвайте ми беше права,този сериал може да те откъсне от реалността,като не усещашкога минават по-вече от два часа.
Сериалът е романтична комедия и го препоръчвам с две ръце.
➤Друго нещо по-което съм обсебена е моят etsystore.
www.etsy.com/shop/inspiratondigiStor

 Дълго време обмислях дали да направя такава крачка,но все пак се реших и не съжалявам.
Той е насочен към дигитален тип елементи,като основната му цел да мотивира хората.Насочила съм се към изработването на стикери за планер,а и не само със позитивни мисли,цитати и неща,които ще ви мотивират.
Друг основен продукт са картини за стена или декор за дома отново с такива вдъхновяващи послания.
Надявам съм да съм била полезна и да съм ви вдъхновила.
Целувки!
До скоро!






You Might Also Like

0 Comments