Kindle Paperrwhite.Review.

декември 09, 2018

Здравейте,Приятели!
Няма как да не направя ревю на най-желаният подарък от мен,който получих тази година.
И това е моята нова любов електронната книга Kindle Paperrwhite.


                                                         
                                                               Kindle Paperrwhite

Нека  първо да ви кажа,че имам книгата от съвсем скоро и нямах много време да я разочавам.
Когато я получих не можех да повярвам,че най-сетне е в ръцете ми просто,защото до този момент не осъзнавах колко много съм я искала.
Първата ми мисъл когато я взех бе,колко е лека и удобна.
Тя пристигна опакована разбира се,но така изглеждаше преди да я разопаковам.


 Следва стандартната кутия,която съдържа самият Kindle и кажел за зареждане.
Моята книга е бяла,което е лек минус,защото много се цапа,но  все пак е подарък,затова няма от какво да се оплаквам.
➤Храктеристики.
Електронната ми книга има 512МВ оперативна памет.Вградената памет е 4GB,от които 3GB са на разположение,което приблизително са около 2500книги.
Като допълнителна екстра имам още вградената памет на разположение 5GB безплатно място в Amazon Cloud Drive за съхранение на  документи и книги ,както вграден Bluetooth и WiFi.
Екрана,който притежава моята книга е "електронна хартия"Pearl,която е без вградено осветление и позволява четене на пряка слънчева светлина без отблясъци.
➤Екстри.
 VoiceView-функция.която чете на глас книги,но само с английско  съдържание посредством Bluetooth устройство.
Функция Page Flip-позволява бързо прелистване на страниците,докато сме още на тази която четем.
FreeTime-родителски контрол,което позволява на родителите подбора на книги,както и получаване на баджове за прочетена книга,което да стимулира децата да четат по-вече книги.
Функция Smart Lookup-с нея едновременно може да търсите в X-Ray и Wikipedia. 
Функция Time to Read- любимата ми функция,която изчислява скоростта на четене и показв  колко време остава до края на главата.
Facebook, Twitter и Goodreads интеграция-тази функция не съм я пробвала,но звучи интересно.С нея може да се споделят любите пасажи и цитати.
Батерията на устройството издържа около 4 седмици.
Поддържани формати-AZW3, AZW, TXT, PDF, MOBI.
Като аз използвам най-много PDF, MOBI.
Трудното за мен беше да намеря подходящият формат книги,които стават за моя Kindle,затова и сега ще ви споделя програмите,с които работя,за да пригодя книгите така,че да мога да чета всички онези книги,които пожелая.
Тези програми както споменах са основно два вида.
Едната програма,която използвам е за компютър и се казва calibre - E-book management.
Инсталира се бързо и е супер лесна за употреба.
Другата съм я инсталирала на таблета,но предполагам,че може и на телефона и е Ebook Convertor ,като изображението е на картинката на програмата е синъо със две бели стрлки едната от,които сочи на долу,а другата на горе.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments