Как да се научим да обичаме да пием чай?

ноември 04, 2018

Здравейте,Приятели!
Освен положителни,есента има и своите отрицателни страни,като всяко нещо и едно от тези негативни черти са настинките и все по-честите заболявания.
За да се предпазя от тях започнах да пия много по-често чай и забелязах само положителни промени,които исках да споделя с вас.

Ако някой ми беше  казал преди време,че ще заобичам толкова много чая нямаше да му повярвам,а причините да се влюбя толкова в тази напитка са много и днес реших да споделя това с вас.




Как ме промени тази напитка?
1. На първо място значително намалих приема на кафе,заради което съм супер щастлива.
От няколко години се опитвах да направя тази стъпка,но това се случваше само за определен период от време.Спирах приема на кафе най-много за седмица,като след това отново се връщах към обичайният си ритъм и така този цикъл се повтаряше многократно,което ме беше отказало от опитите да намаля кафето,а това от своя страна засилваше моята "изнервеност",която се опитвах да намаля.
2. Чаят ми помага да спя по-добре.
Откакто започнах да пия по една чаша чай всяка вечер,забелязах че сънят ми се промени значително и то в много положителна насока.Сънят ми стана много по-спокоен и пълноценен,което пък от своя страна се отразява върху това  как ще протече денят ми,защото нека да си признаем,ако не сме се наспали и се чувстваме не отпочинали и уморени няма как да бъдем продуктивни през деня.
3.Чаят ми помага естествено и ефективно да намаля стреса в края на работния ден.
В последно време забелязах,че се прибирах от работа или много уморена или много изнервена и нищо не ми помагаше да преодолея този стрес,а не исках да вземам хапчета,защото към тях посягам само в краен случай.
Това се повтаряше вече няколко вечери подред,докато не реших да си направя чаша чай и това беше нещото,което ме промени изцяло.
Оттогава до днес почти всяка вечер заспивам с чаша чай,защото тя "изсмуква"целият негативизъм от деня и всички онези негативни емоции и стрес просто се "изпаряват".
4.Чаят ми помага да се концентрирам
Забелязала съм,че когато пия чай се разсейвам много по-малко,свършвам всички задачи,които съм си набелязала и съм много по-ефективна от обикновенно.
5.Чаят безотказно може да замени газираните напитки.
Ако обичате да пиете кола,то това е много по-доброто решение,защото чаят съдържа кофеин и има много малко калории,което ще рече,че ще останете концентрирани и пълноценни по много здравословен начин.
Как заобичах чаят ?
Това стана съвсем случайно,при едно посещение в магазин Lidl с една спонтанна покупка,която може да се каже промени целият ми мироглед.
Съвсем случайно си взех чаят на марката Lord Nelson,който е с круши и карамел.И това беше "любов от пръв поглед" както се казва.От този момент нататък започнах да пия чай всеки ден.
И това ми харесваше.Самото усещане беше различно,а и забелязах положителни промени,което ми донесе той и за които ви споменах по-горе.
След това започнах да пробвам чай с различни вкусове.Прибавях различни подправки и направих пиенето на чай в един "малък таен ритуал" само за мен.
И така от човек не обичащ да пие чай се превърнах в човек,който не може да живее без тази напитка.
Надявам се да съм ви вдъхновила да пиете повече от тази полезна и много ефективна напитка.
Целувки!
До скоро!









You Might Also Like

0 Comments