Предизивкателството да бъдеш организиран!

март 03, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Днес ще си говорим за един от големите ми недостатъци а именно- моята "разпиляност".
Неспособността ми да фокусирам вниманието си върху едно нещо за дълъг период от време често е бил голям проблем за мен не само в личен а и в професионален  план.
Почти винаги започвам няколко неща едновременно,които във времето остават незавършени.
И за да се фокусирам само върху едно от тях започнах да си записвам всичко в планер.
Правя това вече втора година и мога да кажа,че се чувствам много по подготвена,мотивирана и вдъхновена да постигна целите и задачите,които съм си поставила.
                
                                                                         Моят Планер
   


За тези две години изпробвах най-различни варианти,като се започне от най-обикновен тефтер,до персонализиран такъв.
Преминах и през така известният "Bullet Journal",но разбрах, че никой от тези модели не работи за мен,така както този,за който ще ви разкажа.
Преди време съвсем случайно попаднах на канала на едно момиче от Нидерландия,което се казва Лилия и там тя показваше нейният метод за планиране.
Аз разбира се взех само основата на този метод,но го направих,така както аз го разбирам.
За целта използвам така нареченият бизнес деск планер,така мисля,че се казваше.
 Хареса ми идеята,че когато отвориш своят планер виждаш какво ти предстои за цели две седмици.
Всичко е ясно и нагледно подредено и можеш да се фокусираш върху предстоящата седмица.
Какво правя аз?
През първите няколко дни на годината,като всеки нормален човек планирам какви цели искам да постигна през годината.
Планирам седмицата си основно през почивните дни,като записвам абсолютно всичко,което имам да свърша.
Правя график на блога и времето кога и какво ще седна да пиша.
Всеки ден си записвам по нещо вдъхновяващо,като например вдъхновяващи мисли,цитати,или просто някакви изречения,които имат смисъл за мен.
Така когато отворя моят планер се зареждам с вдъхновение и положителни емоции.
От съвсем скоро в моите планове включих и няколко промени.
Започнах да си записвам всички книги,които съм прочела през седмицата,както и такива,които искам да прочета.
Същото се отнася за филмите и сериалите.
Водя си и дневник на храненията,т.к искам да отслабна и да започна да водя по-здравословен начин на живот.
Имам отделна графа и за моите разходи и приходи,както и за сметките,които имам да плащам.
Всяка  неделя отделям време да анализирам седмицата и да запиша своите благодарности и впечатления от нея.
Накратко това са моите основни "опорни"точки към промяната,която искам да постигна.
Мога да ви уверя,че метода наистина действа  и вече виждам резултати от моят труд.
Много бих се радвала,ако съм ви вдъхновила,поне малко!
Целувки!
До скоро!


.





  

You Might Also Like

0 Comments