Време е да се опознаем!25-факти за мен!

март 17, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Преди известно време масово в блог и влог пространството се въртеше TAG 25 факти за мен или нещо подобно беше.Не помня точно.Забелязах,че всички блогъри и влогъри бяха луднали по него.
Те обаче имат своите канали и блогове от доста отдавна и се чудя защо е нужно да пускаш подобно нещо,след като хората вече те познават?Не е ли по-логично това да се случи още от самото начало.за да може читателите ти да те опознаят по-добре?
Това разбира се са си мои размишления,затова реших още в самото начало на моят блог да пусна такъв пост,в който да ви споделя някои интересни неща за мен.
25 ФАКТИ ЗА МЕН

1.На 29години.Зодия стрелец съм с асцендент дева.
2.Създадох този блог поради три основни причини:Първата от чисто любопитство.Второ обожавам да пиша и така намерих идеалният начин да изразявам себе си.Трета,за да създам нови и прекрасни приятелства.
3.С наднормено тегло съм,което се променя през годините.Изпробвала съм всякакви диети,които са давали временен резултат.На този етап от живота ми се опитвам да се храня здравословно и балансирано и без излишен стрес.
4.Първото впечатление,.което правя когато се запозная с някой обикновено е той да ме помисли за чужденка.След първите десет минути след запознанство с някой основната реплика,която чувам е:Имаш ли руски корени?или Приличаш ми на американка.или  Имам позната германка,на която ми напомняш страшно много.
Истината е,че съм 100% българка и нямам никакви други роднински връзки или корени.
5.Голям инат съм и когато съм си наумила,че искам нещо го постигам независимо колко време или усилия ще ми отнеме
6.Аз съм 100% интроверт,който обожава домашният уют.
7.Не обичам да говоря по телефона и когато имам възможност с удоволствие избягвам това.
8.Не обичам да обикалям по магазините и моловете.Ако се наложи да пазарувам,го правя със списък,внимателно изготвен и когато влезна в магазин отивам за конкретното нещо без да губя излишно време в оглеждане и мотане.
9.Обожавам да чета,както и да стоя в книжарница или библиотека.Мога да прекарвам по цели дни там без проблем.
10.Нещото без което почти никога не излизам от магазин е тетрадка или химикал.
11.Обожавам да пътувам.За мен мечтаната работа би била такава,в която се събуждаш всеки ден в различен град или държава.
12.Когато посещавам някой нов град или държава,първото което правя е да си закупя магнит за хладилник.
13.Моя голяма слабост са малките,нежни обеци,които обожавам да си купувам.
14.Обичам много да вървя,особено сред природата.
15.Обожавам морето,но не мога да плувам.Една от най-големите ми мечти е да живея някъде на морето,за да имам възможността да му се любувам всеки ден.
16.Не съм фотогенична и не обичам да се снимам много.Причината е очевидна.
17.Мразя лъжата и лицемерието.Затова и имам малко приятели.
18.Обичам да пия много кафе.Това е моят малък порок.
19.Не обичам да пия чай.
20.Не съм привърженичка на твърдият алкохол.Затова пък обичам да си сипвам вечер по чаша бира или вино.
21.Обожавам да ям яйца.Често ги предпочитам пред пържолите.Не съм веган нито вегетарианец и това е моят личен избор.
22 Не обичам средиземноморска кухня.Мога с месеци да изкарам без да хапна риба и това да не ми пречи.
23.Пия по над 2л вода на ден без проблем,като често и през нощта изпивам още поне 1литър.
24.Обожавам животните,но имам фобия от змий.Винаги съм искала да имам куче.Кой знае,може пък някой ден и това да стане.
25.Обожавам да слушам музика.Правя го винаги когато мога.Вечер никога не заспивам без да изслушам поне няколко любими изпълнители.
Е приятели това бяха моите 25 факта.Надявам се така да сте ме опознали по-добре и не се колебайте да поставите коментар или да се свържите с мен.
Целувки!
До скоро!



 

You Might Also Like

0 Comments