Какво чета!

юли 23, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Лятото е в разгара си и това е факт,който никой не може да отрече.
В социалните мрежи виждам само снимки от морето,което ме вдъхнови да напиша днешния пост.
А той ще е на тема интересни книги,които да вземем на плажа.

Едва ли има човек,който не е чувал за Хорхе Букай.
Само преди няколко месеца обаче попаднах случайно на две негови книги,които мисля че са идеални за горещите летни дни на плажа.
Първото ми предложение е Хорхе Букай-Приказки за рамисъл.

Книгата представлява сборник от истории,които изследват отделни страни на човешката душа.Основни теми,върху които авторът е наблегнал са  за:любовта,приятелството,омразата,зависимостта от другите.Като интересното при всички истории е неочаквания край,който ще ви накара да се замислите за същността на живота.
Второто ми предложение е отново книга на автора а именно:Хорхе Букай-Нека ти разкажа.
 Ако някога сте си задавали въпроси от типа на:Какво ни прави щастливи?Кой съм?Къде отивам?С кого? то тук можете да намерите част от  отговорите на тези въпроси.
Историите които ще прочете ще ви трогнат,разсмеят или просто ще ви накарат да се замислите,но едно е сигурно,те няма да ви оставят безразлични.
Следващото ми предложение е основно за дамите,това е книга,която ме грабна още от първите редове и е написана от българска авторка.
Дневник на необикновената жена-Моника Валериева
Преди да попадна случайно на книгата никога не бях чувала за авторката,но веднъж след като я взех в ръце,успях да я прочета за около седмица,което може да покаже колко много ми е харесала.Книгата е написана като дневник,но не типичният дневник който всички познаваме.
Всяка глава е посветена на определен месец от годината и описва емоционалното състояние на жената през този период.Авторката дава насоки и съвети към жените затова как най-лесно да преминем през всички тези месеци и как да останем верни на себе си.
Със сигурност препоръчвам всяка една от тези книги,те са интересни и неангажиращи,като в същото време ни дават много теми за размисъл.
Надявам се да съм била полезна!
Бих се радвала ако споделите,кои са вашите любими книги?
Целувки!
До скоро!






You Might Also Like

0 Comments