Как да хидратирате кожата и косата през лятото!

юли 16, 2017

Здравейте,прекрасни!
През летните месеци хората започват да полагат по-вече грижи за себе си,като това важи
най-вече за жените.Стараем се да изглеждаме добре,заради предстоящото море,но често забравяме,че слънцето колкото желано и приятно е,то толкова по-вече оказва влияние върху кожата и косата.
Дългите часове на открито не остават незабелязани от организма ни и в определен момент той напомня за себе си,с изтощената коса,дехидратираната кожа,а и не само..
Как може лесно и само с един продукт да разрешите проблема ще разберете като останете и прочетете следващите редове.



Както споменах по-горе,преди около месец забелязах първите симптоми на изтощаване на моята коса.От нормална коса,се превърна в суха и изтъняла за отрицателно време.Досега не бях имала подобен проблем.
И един ден съвсем случайно бях на гости при сестра ми и забелязах,че използва Арганово олио.Попитах я дали мога да го тествам и тя разбира се тя се съгласи.
Първият път,когато го пробвах останах разочарована.Не видях никакъв ефект върху косата си,та точно обратното,след като го нанесох,веднага се омазни и до края на деня трябваше незабавно да влезна под душа.
Къде бе моята грешка при първият ми опит да използвам Арганово олио?
Причината за моят неуспешен опит бе в неправилната му употреба.
Един малък съвет от мен:Добре е когато видите непознат продукт да знаете точно за какво и как се използва той.Преди да предприемете каквито и да е действия първо го проучете и след това изпробвайте върху себе си.
Нека се върнем на моята история.
Вземайки шишенцето от Арганово олио в ръцете,първото нещо което направих бе да го помириша.Миризмата,която усетих ми напомняше на "домашен уют",на "Коледа",на домашни "сладки с канела"и единственото нещо,което тогава ми се прииска, бе да го използвам в любимите ми домашно приготвени сладки и да  го изям.
Разбира се не го направих,но тази миризма ми стана една от любимите.
Взех го,сипах си малко на ръцете и го нанесох директно върху косата,мислейки си че мога да го използвах като олио за оформяне на прическа.
Отново голяма грешка.Явно инстинктите ми не работеха за мен тогава,защото всяко мое действие се оказваше провал.
След тази злополучна проба оставих настрана Аргановото масло и го бях забравила за няколко седмици.
В този период забелязах,че косата ми си беше върнала блясъка и бе започнала да расте много по-бързо от обикновено,беше станала устойчива и здрава.
Осъзнах ползите на продукта едва след няколко седмици,ето затова отново се върнах към него,но този път исках да го изпробвам върху кожата си,тъй като ми се бяха появили много пъпки.Усещах кожата си раздразнена и суха,дехидратирана и опъната.
Това което направих този път бе внимателно да прочета препоръките и рецептите  в интернет.
Исках да дам още един шанс на този продукт и трябваше да бъда внимателна защото кожата на лицето ми  е последното нещо,върху което искам да експериментирам.
Тествах тази процедура през уикенда като стъпките са следните:
Почистих лицето си внимателно с мицеларна вода и тампон за грим.
Загрях леко Аргановото масло,но да не горещо,с приятна поносима температура.
Взех няколко капки и внимателно ги нанесох върху лицето и шията с въртеливи кръгови движения.
Оставих го да подейства няколко минути,за да се абсорбира добре от кожата,като през това време се наслаждавах на любимият ми чай в компанията на приятна музика и ароматни свещи.
Измих лицето си както обикновено,а на следващият ден забелязах че пъпките бяха намалели.
Кожата стана хидратирана,мека и гладка.Възвърна предишната си здравина и дори няколко дена нямах потребността от неизменният ми крем за ръце.
След няколко дена пъпките ми изчезнаха.
Този ритуал се превърна в един от любимите ми съботно-неделни глезотийки.
Аргановото масло може да го закупите в аптеките.Цената му е около 10лв за 50мл.
Избягвайте да купувате продукта в пластмасово шише.
Когато го отворите,то задължително трябва да има миризма.
Ако няма такава,може би е фалшиво или разредено.
Отзад на опаковката трябва да има списък със съставките,който е кратък и трябва да пише 100% масло от Арган или 100% Argania Spinosa Kernel Oil.Ако има изписана и друга съставка значи маслото е фалшифицирано или разредено както вече споменах.
Препоръчвам маслото,защото е един достъпен и естествен начин да останете хидратирани и да предпазите кожата и косата си от безпощадните лъчи на слънцето.
Бих се радвала,ако споделите вашият опит с този продукт.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!


You Might Also Like

0 Comments