Сурова салата от тиквички!

май 27, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Най-накрая дойде времето да напиша и този пост,който бях планувала поне от около месец.Просто все не достигах до него.
Не знам дали ви се е случвало някога да преоткриете вкуса на досега познат продукт,като го опитате под друга форма и тотално да се влюбите в него.На мен ми се случи наскоро,и затова тази салата ми стана една от най-любимите.Мога да я ям по-всяко време без да ми омръзне.

                                                     Сурова салата от тиквички и моркови








Необходими продукти:
тиквички-2бр
моркови-2бр
мед-2 с.л
оцет балсамов бял-2с.л
копър-1/2 връзки
чесън-3,4 скилидки
зехтин-2с.л

Как се приготвя
 Първо се измиват и обелват тиквичките и моркова.Нарязват се зеленчуците на тънки ивички,с помощта на белачка за картофи.
От меда,зехтина и балсамовия оцет и 1/2 чаена л сол приготвяте дресинга.
Омесват се зеленчуците заедно с дресинга,разбъркват се добре и се оставят в хладилнига за около час,два.
Бон апети!

Надявам се  да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!
 

You Might Also Like

0 Comments