Агива маска за коса с яйчен протеин!

май 14, 2017

Здравейте,прекрасни!
От както се преместих в София имам проблеми не само с кожата.
Косата ми също започна да усеща напрежението във въздуха  и имам чувството,че става все по-суха със всяко измиване.
Разбира се причината за това изсушаване не беше само от въздуха,а по-скоро от водата,с която си мия косата.
Едно от малкото неща в козметиката,с които съм склонна да експериментирам без много да му мисля са маските за коса.
Ето затова си търсех по-разнообразна маска за коса и погледа ми се спря на Агива маска за коса с яйчен протеин.



Когато я видях за пръв път не се чудих много и след като разгледах останалите маски,които бяха пред погледа ми в момента, веднага реших да си я взема.
Още с първото помирисване ми допадна много.Миризмата е свежа,лека,ненатрапчива,точно такава каквато си я представях за този сезон.
Голям плюс разбира се е и количеството,което я прави в същото време и бюджетен продукт и допринесе за решението да си я взема  веднага.
Опаковката не е нищо особено,но за сметка на това е удобна и лесно можете да намерите място за нея в банята си.
Според описанието си, тази маска за коса трябва да придаде блясък и да възстанови косъма,като  осигурява подхранване по цялата му дължина.За постигането на тези резултати допринася активната формула основана на яйчен протеин и екстракт от лайка.
Може да се използва за всякакъв тип коса,като единственото условие е да спазвате инструкциите за употреба.
Лично аз съм много доволна от този продукт,защото след неговото използване косата ми е жива,лесно се разресва,ухае прекрасно и се омазнява много по-бавно от преди.
Маската за коса може да намерите в магазин Кауфланд,както и в аптеките,а цената е около 6лв.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!


You Might Also Like

0 Comments