Голямо разочарование!Victoria Beauty mask!

май 11, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Да си призная до сега никога не бях ползвала маски за лице.В последно време обаче усещах кожата си адцки дехидратирана и все се оглеждах за подходящата маска.
Какво става когато изберем не подходящият продукт ще разберете,ако прочетете останалите редове.

От доста време се заглеждам по една от маските в магазин Кауфланд.И винаги когато минавам от там се чудя дали да си я взема.
Последният път,когато я видях най-накрая се реших!И това беше едно от най-големите ми разочарования!


Маската за лице е на марката Victoria Beauty.Това е българска марка козметика появила се на пазара преди няколко години.Предлага козметика както за жени така и за мъже.
Маската за лице,за която ще ви разкажа е с екстракт от Арганово масло.В състава си има още основни маслени киселини,натрошени кайсиеви ядки, както и естествен ексфолиант.
Съхранена в удобна пластмасова тубичка,обещаваща свежа,сияйна и копринено мека кожа.
Как да устоиш на такова предложение!
Когато я нанесох за първи и единствен път,според указанията,не усетих нищо,освен прекрасния аромат.Кожата ми не се беше променила изобщо.След няколко дни ми се появи страшен обрив по цялото тяло,но най-осезаем беше, по -лицето.Разбира се като всяка жена се уплаших и отидох на лекар,който потвърди моите съмнения.
След няколко дни обрива започна да изчезва,но горчивия опит,който получих,ще остане за доста дълго време.
Маската струва около 6 лв,но ако имате чувствителна кожа,като мен не си я купувайте.
Целувки!
До скоро!





You Might Also Like

0 Comments