Rimmel London New Volume Shake Mascara

май 21, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Едно от нещата без които не излизам са молив за очи и спирала.
И тъй като старата ми свърши,бях в процес на експериментиране и пробване на нови предложения.
Докато се чудих,коя нова спирала да тествам,случайно попаднах на новата спирала на Rimmel за която ще ви говоря в днешния пост.




Този месец Римел Лондон представи новата спирала " New Volume Shake Mascara",обещаваща красиви обемни мигли без слепване.
А най-вълнуващото в случая,е че вече може да я закупим и в България.
Аз не обичам да изхвърлям на половина употребявани продукти,а ми се е случвало след няколко нанасяния,спиралата ми да изсъхне и да не става вече за използване.
С тази спирала това няма как да се случи,тъй като технологията "Shake Shake" не позволява продукта да изсъхне.
И това е страхотно!
Никога досега не бях виждала спирала като тази!
Харесва ми размера на опаковката,който е по-голям от универсалните-9мл.
Четката е голяма и удобна за използване,но не е силиконова.
Спиралата е и водоустойчива,но все пак се маха лесно.
Издържа цял ден без проблем и придава на миглите точния обем,от корена до върха.
В момента може да се намери на промоционална цена около 9лв.
Надявам  се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!





You Might Also Like

0 Comments