Как поддържам и оформям косата си!

март 08, 2017

Здравейте,прекрасни!
От както се затопли  времето започвам все по-вече да усещам нуждата,когато изляза навън да се глася малко по-вече от обикновено пред огледалото.
Незнам защо,но оформянето на косата ми винаги е било проблем за мен и почти никога не мога да и придам вида,който съм искала.
Наскоро открих продукт,от който съм страшно доволна и исках да го споделя с Вас.



  Crème Rebouclante - Activ Boucles de Byphasse



Продуктът,за който ще ви говоря е за марката Byphasse-испанска марка козметика за лице и тяло.Това е международна марка,която съчетава достъпна висококачествема козметика,отскоро откриваема и в България.
Стилизантът за коса,който аз използвам  ми беше препоръчан от продавач-консултантката и е предназначен за оформяне на къдрици.Същата серия има и за права коса.
Опаковката е пластмасова туба,а продуктът е под формата на крем.С този продукт,може да оформите косата си лесно и удобно,като той е подходящ и за прическа тип мокър ефект. 
Формулиран с алое вера и провитамин В,подхранва дълбоките линии и предотвратява чупливостта
Алое вера е известен със своите успокояващи свойства,осигурява гъвкавост,обем  и блясък на косата.
Про-витамин В подобрява еластичността на косъма и му придава блясък.
Пълният състав на продукта е :Аква(вода),цетиловаалкохол,цетримониев хлорид,пропиленгликол,Glyceryl Stearate SE,натриев бензоат,хидрокиетилцелулоза,Aloe Barbadensis Leaf сок,пантеол,тридецет-12,Amyl Cinnamal,бензил салицилат,Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.
 След всичко това,продуктът обещава копринена,вълниста и гладка коса.
 Аз лично съм адцки доволна от този стилизант за коса и нямам търпение да пробвам и    другият-предназначен за права коса.
Цена-около 7лв
 


You Might Also Like

0 Comments