Предложения за интересни книги

декември 03, 2016

 Здраейте,Прекрани!
Сядам да пиша един мини пост,посветен на другата моя страст,а именно книгите.


Винаги ми е било приятно,когато открия книга,която да ме плени за дълъг период от време.До скоро обаче не знаех какво ми се четеше.Бях изпаднала в някаква книжна дупка и се бях отчаяла,но този месец нещата се промениха и попаднах на наистина доста интересни книги.По-долу ще изброя тези книги за месеца,които са ми направили най-силно впечатление и ще се опитам да направя мини ревю на всяка от тях с цел да ви ви улесня и да ви дам някои интересни идеи.
Месец Ноември
Езикът на тялото,скритият смисъл на думите-Алън Пийз;
Книгата е интересно четиво,за тези които искат да разнообразят своят мироглед или просто обичат да четат литература с психологична насоченост.Тя разкрива тайните на поведението на хората и е един неизчерпаем източник на малки хитрини,които ако ги знаем могат да ни изведат от затруднени и непредвидени ситуации.
Икуството на общуването- Лейл Лоундз
Честно казано исках тази книга още когато беше излязла на пазара.Нещо обаче се случи и така и не си я купих.Няколко години по-късно тя сама ме намери и дойде при мен.Когато я взех, просто нямах търпение да я прочета.
Оказа се,че съм имала прекалено високи очаквания.Не казвам ,че е лоша,но самата книга не ни научава на нещо ново.Нещата и малките тайни,които авторката ни разкрива са всеизвестно познати,някои от които дори сами сме ги прилагали в определени ситуации.Все пак един бърз поглед няма да ви навреди,а само би ви помогнал или припомнил позабравени неща.
 Не се скатавай!Работи!-Лари Уингет.
Първо искам да кажа,че именно тази книга е откритието на годината за мен.Авторът разказва и описва нещата изключително развлекателно.От него можеш да научиш как успешно да се справяш в работата си и как наистина да станеш един,по-добър работник,един по-добър човек.
Затова с две ръце препоръчвам да потърсите не само тази но и другите книги на автора.
Дневник на необикновената жена(12букета от мъдрост и наслада по единза всеки месец-Моника Василева
Ако сте жена силно препоръчвам тази книга.Особено подходяща за четене именно в този период на годината.Авторката е българка и описва всеки месец през погледа на една жена.Всеки месец си има своя история и ни потапя в един изцяло женски свят.Свят изпълнен с много любов и ухание на силна чаша с кафе.Идеалното четиво за един перфектен съботен следобед!
Много бих се радвала да споделите вашите любими книги или такива,които сте чели за последно

You Might Also Like

0 Comments