Avon nutra effects

декември 06, 2016



Здравейте ,Прекрасни!
В моя блок,ще се опитам да има от всичко по-малко както се казва.
Незнам до колко ми се получават нещата,но всичко което правя го правя с много любов и кеф.
Всяка секунда в която сядам да пиша е моят миг на блаженство,моят духовен оргазъм.


Днес се реших да ви разкажа за един от най-любимите ми продукти на Avon-Avon Nutra Effects.


Да си призная честно,дълго време ме нямаше в къщи и когато се прибрах майка ми се похвали какво си е поръчала от новия каталог на Avon.До сега не я бях виждала така разпалено да  възхвалява какъвто и да било продукт.


Мина цяла седмица след последния ни разговор за крема,и моята кожа започна да става прекалено суха от студа.За съжаление винаги по това време на годината се налага да посягам прекалено често към кремовете,за да поддържам хидратацията на кожата си,такава каквато искам да бъде.


Avon Nutra Effect има четири линии:Баланс-предназначен за мазна и смесен тип кожа;Хидратация-за суха и нормална кожа;Радианс-за умерена кожа и Ageless-за хората над 35г.

Кремът,който майка ми си е поръчала е Nutra Effects дневен крем с активен комплекс от семена Чиа.
Размерът му е доста голям,пристига в пластмасова кутийка200мл,както всеки обикновен крем.Продуктът е предназначен за чувствителна кожа,без парабени и оцветители. Идеално пасваше на моята кожа,когато го пробвах за първи път и покриваше една голяма част от критериите,които търсех в един перфектен зимен крем.Попива бързо,изключително деликатен и фин,с невероятно свежа миризма,а ефекта след това е мека и нежна като на бебе кожа.
Какво повече му трябва на човек!



You Might Also Like

0 Comments