Какво ново през месец Април 2020?

май 03, 2020

Здравейте,Приятели!
Месец Април вече е в историята и за мен мога да кажа,че мина изключително бързо.
Тази ситуация оказва много голямо влияние върху моите емоции.Предполагам,че и повечето от вас са така.Въпреки всичко съм много доволна от към прочетени книги и филми и сериали,които гледах през този месец.

Какво прочетох?


Спаси се -Мона Кастен
 Това е втората книга от поредицата за Макстън Хийл.
Мога да кажа,че тази книга ми хареса дори по-вече от първата.Развитието на героите и действието бяха в много добър баланс.А края на историята просто ме шокира.Очаквам с нетърпение третата част от историята.
Излекувай живота си-Луиз Хей

Книга,която наистина ме докосна и от която научих изключително полезни неща,
Четейки тази книга ще разберете,много за самите себе си и за пътя как да  започнете да се обичате.
Ревюто за книгата вече е качено и може да прочетете,ако ви е интересно какво мисля за нея.
Така го правят датчаните-Хелън Ръсел

Не бих казала,че ме впечатли особено много,но отново научих много полезна информация за Дания и как живеят хората там.
Интересна и поучителна,пълна с полезна информация.
Мнението ми за книгата може да прочетете съвсем скоро.
Игри на омраза-Сали Торн

Книгата не беше никак лоша.Сюжетът обаче се оказа голямо разочарование и напълно предсказуем .
Историята ни въвлича в света на книжния бизнес, където  две конкурентни издателства са принудени да се слеят,заради икономическата криза.
Двамата им главни асистенти Луси Хътън и Джошуа Темпълман трябва да делят един и същи офис.Неприязънта на двамата един към друг е известна на цялата фирма.Но както знаем от омразата до любовта е нужна само една крачка.
Приятна,забавна и неангажираща книжка,която ще ви отмъкне за малко от сивото ежедневие.
Не точно среща-Катрин Бейби

Отново история с предсказуем сюжет и герои или по скоро разказ за съвременната Пепеляшка.Главната ни героиня Джесика Ман едва свързва двата края,работейки като сервитъорка в местната кръчма,за да може да посрещне нуждите на нея и сина си.
В момента единствената и мечта е да срещне богат мъж,който да и осигури светло бъдеще.
Когато  в заведението се появява Джак Морисън милиардер,но облечен в каубойски дрехи и изглеждащ по-скоро като скитник от колкото като човек притежаващ верига от хотели,Джеси не проявява никакъв интерес към него.
Това засилва още повече вниманието на Джак към Джеси и неприемайки отказ от нейна страна,той и предлага безумната идея да и намери богат мъж.
Типичният любовен роман,който по-скоро ми се стори много безличен и безинтересен,но въпреки всичко се чете бързо и по никакъв начин не ангажира напълно вниманието ви.
Поради тази причина няма да пиша ревюта на предните две книги.
Книги,които чета в момента? 
Силата е в теб-Луиз Хей
Бих казала,че препокрива друга нейна книга,а именно Излекувай Живота си.
Ако прочетете едната напълно ненужно е да четете другата.Повтарят се едни и същи неща и само ще си губите времето с нея.Честно казано едва ли ще я дочета.
Изворът на женската сила-Лариса Ренар
Интересна книжка,в която се редуват миналото и бъдещето и историите ни учат как да съблазняваме мъжете.С някои от нещата написани в книгата съм съгласна,но други не са точно за мен.Почти към  края съм на тази книжка и засега не мисля да пиша ревю,но все още има време и нищо не се знае.
Оцеляване-Миа Шеридън

Книжка,която отдавна искам да прочета и най-накрая намерих време за нея.
Още в самото начало съм,но историята до момента ми харесва.Има интрига и мистика,които несъмнено държат читателя в плен на историята.
Филми
Наръчник за необвързани


 Ако си нямате половинка като мен,то този филм е идеален за вас.Свеж и много различен филма ни разказва за това,че няма правилен или грешен начин как да бъдеш необвързан.
Актъорски състав:Дакота Джонсън;Ребел Уилсън;Джейсън Мантзукън;Джейк Леси;Алисън Бри и др
Неприятности с имейла
 Собственичката на зоомагазин в Сан Франциско, Уила Дейвис се среща отново с мъжа, в когото е била влюбена в гимназията. Десет години по-късно започва отново да си пада по него, но сърцето и се бори с разума.Много неангажиращ и романтичен филм.
Актъорски състав:Рейчъл Мелвин;Томас Балдуин;Фло Лоурънс;Александра Уивър и др
Преди да заспя

Напрегнат трилър,в който се разказва за млада жена,която всяка сутрин се събужда без да помни нищо от живота си.  И всяка сутрин съпругът ѝ съобщава, че вследствие на инцидент тя страда от антероградна амнезия, която не ѝ позволява да помни нова информация повече от ден. Когато с нея се свързва лекуващият и доктор, който ѝ помага да възвърне паметта си,главната ни героиня разбира,че си води таен видео дневник.Чрез него тя се опитва да достигне до истината за нейният живот.
Актъорски състав: Никол Кидман;Марк Стронг;Колин Фърт;Ан-Мари Лъф и др
Билет от отвъдното
Частният детектив е нает от наркобос, за да открие кой е отвлякъл и убил жена му. Главният ни герой е бивш полицай от Ню Йорк, който все още няма лиценз за своята настояща дейност като работи извън границата на закона. Актъорски състав :Лиам Нийсън, Дан Стивънс, Бойд Холбрук, Дейвид Харбър, Олафур Дари Олафсон, Себастиан Роше, Рут Уилсън
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/


You Might Also Like

0 Comments