За ползите от четенето сутрин...

ноември 18, 2019

Знанието не е сила.Знанието е само потенциална сила.Действието е сила.

Здравейте,Приятели.
Със сигурност съм ви споменавала за новопридобитият ми навик да чета книги сутрин докато си пия кафето,пък било то и за 10-15мин само.
Този нов навик ме направи много наистина много щастлива и затова реших да ви споделя,защо е толкова полезен.

Сутришната ми рутина включва задължително четене на книга и аз предпочитам в повечето случаи това да бъде тип самоусъвършенстване,автобиография или пътепис.

Причините за това са няколко.
1.Сутринта е времето върху,което работя над самоусъвършенстването си и целите си.
Причината,е че вечер след тежък работен ден няма как да се концентрирам толкова,колкото сутринта,а за да четеш такъв тип книга е добре умът ти да бъде бистър,за да сте максимално концентрирани,за да може да извлечете максимума от книгата.


2.Четенето сутрин прави денят много по вдъхновяващ и мотивиран.
Обикновено когато чета сутрин книги за бизнес,пътеписи или самоусъвършенстване се чувствам изключително мотивирана и съм готова да изляза и да започна денят с много по-вече енергия и да посрещна всяко едно предизвикателство.
Не знам дали причината е защото получавам много нови идеи  или просто нямам търпение да ги реализирам,но четенето сутрин е един от най-ефективният начин,за да ме вкара в мотивирано състояние както и да се представя в най-високите си нива на концентрация и самоконтрол.
3.Четенето на книги сутрин е много по-добре от гледането на телевизия.
Гледането на телевизия сутрин просто поставя умът ви в пауза ,изтръгва вашето мислене,размисъл и креативност.
Когато започнете денят си с гледане на телевизия вие се разсейвате от това,което е наистина важно.

4.Четенето на книга сутрин ви дава нови идеи,които да приложите през деня. 
Това може да ви помогне в много степени от  вашият живот като бизнес,финанси,здрави и отношения.
5.Четенето на 15 мин всяка сутрин ви обогатява много.
И ако нямате много време за четене като цяло,така вие ще добавите още около 18-23 книги годишно към вашата колекция от книги.
Силата на книгата е не само в знанията,които печелите от тях,но и в знанията,които ги превръщате в действие.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/


You Might Also Like

0 Comments