Защо да изберете да четете любовни романи?

ноември 14, 2019

Здравейте,Приятели!
Никога не съм крила от вас,че любимият ми жанр за четене е романтичните книги.
И се зачудих,защо точно те ме привличат,пред останалите жанрове.
Затова днес реших да ви дам няколко идеи,защо да изберете точно този жанр и какво може да очаквате от него.

1Любовните романи са неангажиращо четиво.
Бързо се потапяш в историята и не изискват особено голямо внимание.
Лично за мен са перфектният избор във всяко едно време.


2.В този жанр,както между впрочем и в повечето книги,въображението ви се вихри в един приказен свят,който ни кара да мечтаем.
3.Четенето на романтични книги е като гледането на романтични филми.
Разликата тук,е че в повечето случаи,книгите са написани много,много по-хубаво и карат въображението ви да се вихри на свобода,представяйки си герои,ситуации и случки.
4.Романтичните книги,могат да ви дадат добри идеи как да разнообразите вашият любовен живот.
От тях може да научиш много за любовта и връзките и да извлечеш най-доброто за теб.
5.И заживели щастливо...
В повечето случаи,да не кажа почти винаги краят на  романтичните книги е щастлив.
В тях главната героиня намира човек,който да я обича въпреки всичките и недостатъци и въпреки трудностите те накрая се събират.
Любовта е великолепна и необятна,важен елемент от човешкото израстване и никога няма да е грешно да я изследваш,да и се наслаждаваш и да празнуваш чрез четене на книги.
Все пак важно е самото удоволствие от четенето независимо от вашият избор на жанр.
 Благодаря,че ме четете!
 Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/

You Might Also Like

0 Comments