Защо есента е любимият ми сезон?

октомври 23, 2019

Здравейте,Приятели!
Доста дълго пренебрегвах блога,но когато работиш на две работи и нямаш време дори да се наспиш,мисля че е разбираемо моето отсъствие.Всичко това е добре,но изтощението и умората започнаха,да оказват силно влияние и аз буквално се сринах.
Тази сутрин си подарих една разходка сред природата,за да изчистя умът си,а красивите есенни цветове ми припомниха,защо толкова много харесвам есента.
Ето затова днес ще ви споделя моите топ  причини,защо харесвам толкова много есента.

1.Природата
Няма нищо по-хубаво и живописно от есенната красота на природата Такава палитра от цветове дори и най-добрият няма как да нарисува.Те са толкова зареждащи,че ми е невъзможно да опиша с думи тази красота.



2.Домашният уют и една хубава книга
Най-обичам когато почивам,а то за съжаление се случва все по-рядко,да си остана у дома,да се завия с моето любимо пухено одеяло.да си сипя някоя напитка според настроението и времето и да се потопя в историята на някоя интересна книга.
Това определено е най-любимото ми от този сезон.
3.Топлите напитки
Няма как да пренебрегна факта,че идва времето на топлите напитки,латето,горещият шоколад  и чаят за тези,които го обичат.
Тези наглед малки и незначителни неща стоплят душата и те зареждат с енергия.

4.Една топла супа за душата моля!
Както споменах по-горе топлите напитки и супи са ми любими.
Спомням си преди години,че имаше период,в който хапвах само супи и в резултат на това бях отслабнала доста.
Та това е другото положително нещо на този сезон Разнообразието от сезонни  плодове и зеленчуци е в изобилие и с лекота може да си спретнете един период на детокс.
5.Остават броени дни до Коледа най-любимото ми време,а и до рая на годината като цяло.
Хубаво би било да отделите малко свободно време,за да седнете и да направите една равносметка на изминалите месеци.
Надявам се да сте изпълнили по-вечето от новогодишните планове.
Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/


You Might Also Like

0 Comments