Книжен Таг:Как Чета!

септември 27, 2019

Здравейте,Приятели!
Реших да напиша първият си Таг,тъй като този месец никак не ми спори с четенето.
И след много умуване избрах това да бъде тага Как Чета.

1.Как намираш нови книги за четене?
Лично аз обожавам фейсбук групите,както и книжните блогове и видеа в  ютюб и изобщо книжната общност.Те са моето вдъхновение и от там черпя много идеи  за хубави книги.


2.Как се запали по четенето?
Аз обичам да чета много още от малка.Спомням си времето,когато основно си стоях в къщи и предпочитах да се пренасям в красивия свят на книгите,отколкото да изляза с приятели.
Днес те отново са неизменна част от мен,но по друг различен начин.
3.Как читателският ти вкус се е променил през годините?
В миналото основно обичах да чета романтични книги,но днес това е различно.Днес експериментирам по-вече и наблягам по скоро на книгите за самоусъвършенстване,пътеписите и автобиографиите и общо взето книги от които мога да науча нещо,да  извлека максимума от себе си.
4.Колко често си купуваш книги?
Честно казано не си купувам книги,особено откакто имам Kindle.Има толкова много безплатни книги,че лично аз не виждам смисъл в  купуването и трупането на книги.

5.Как се запали по бук тюб?
Запалих се съвсем отскоро в опит да открия вдъхновение и препоръки за хубави книги и не съжалявам.
6.Как реагираш на финала на някоя книга,ако финалът не ти хареса?
Честно казано ядосвам се,но това не се случва често,което ме радва.Ако финалът на книгата
не ми хареса,то би променил цялото ми мнение за книгата.
В по-вечето случаи обаче,попадам на книги с хубав край.
7.Поглеждаш ли финала на книгата,за да видиш дали има щастлив край?
Да!Това е моят книжен "порок",ако мога така да го нарека.Опитвам се да се сдържа,но доста често читателското ми любопитство надделява,особенно,ако книгата ми е интересна.
В такива случаи просто просто е задължително това при мен.
8.Кого Тагваш
Нека всеки любител на книжни преживявания да се чувства поканен да направи този таг. Благодаря,че ме четете!
Ако искате да ме подкрепите може да ме последват в социалните мрежи:
 Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
 Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/отенциал



You Might Also Like

0 Comments