Една от любимите ми мицеларни води!

май 18, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Напоследък все не ми остава време за блога.Хубавото време навън ми отнема по-голяма част от енергията,но все пак писането тук ми липсва страшно много и затова се завръщам надявам се с все по редовни постове.
Последният месец пробвах мицеларна вода на Sensitive Skin.


Това е нова марка за мен,която не бях чувала досега,но продуктът беше на промоция и намален само за 6лв и просто нямаше как да го подмина.
Опаковката на продукта е стандартна от 200мл,със супер изчистен и свеж дизайн,който страшно много ми хареса.
Когато се отвори ми направи много силно впечатление,че има удобен дозатор,което го прави  много икономичен.
Най-важното за мен обаче е факта,че по никакъв начин не дразни очите и няма
остатъчна миризма,а причината за това е наличието на: 0% парабени;0% сапун и 0% парфюм.
Със сигурност бих препоръчала продукта,а причините са повече от ясни.
Върши си перфектно работата,за която е предназначен,а още един плюс който намирам е,че е удобен за пътуване.
Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!


You Might Also Like

0 Comments