Любима книга за седмицата!Месец Ноември.

ноември 10, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Петък е и отново се завръщам с най-любимата ми рубрика.
Напоследък се бях откъснала от всичко затова ме нямаше толкова дълго.
Реших обаче каквото и да става да не загърбвам по-вече любимите неща,които ме правят щастлива,а именно-да пиша в блога.
Фокусът на днешната тема ще бъде за книгата,която чета в момента.

                            Един удар на сърцето е книга,която ме грабна още от първият ред.


Книгата е лека и интересна за четене.В любовния жанр е,знам че не е любим на много хора,но аз го предпочитам и доста често чета такъв тип литература.
Книгата ни отвежда на много красиво място в Италия,Генуа,където главната героиня Стела е на гости на своята братовчедка Лиз само за няколко месеца.Опитвайки се да избяга от живота си в Англия и да забрави за тежката диагноза рак,Стела иска само да прекара няколко незабравими месеца далеч от всички и да се забавлява.
Животът обаче е предопределил друг развой на събитията.
Авторката пише много увлекателно и неангажиращо.
Препоръчвам книгата горещо,за всеки който иска да избяга от ежедневието и да се прехвърли на едно романтично пътешествие из прекрасната Италия.
Бих се радвала да споделите,кой е вашият любим роман и дали обичате да четете такъв тип литература.
 Надявам се да съм била полезна!
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments