Идеи за места за пикник извън София!

октомври 05, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Не знам дали съм споменавала,но едно от любимите ми неща е,да се разхождам сред природата.
Винаги,когато съм изтощена от работа или трябва да взема важни решения се отправям на пътешествие някъде извън пределите на града,някъде където цари единствено спокойствието и тишината.
Няма нищо по отпускащо и релаксиращо от свежия въздух,който те обгръща и песента на птиците,която се носи някъде в далечината и те приканва да я последваш.
Затова днешния пост ще бъде посветен на местата за пикник,които могат да направят денят ти просто вълшебен...

Първото ми предложение  е за един град,за който вече съм говорила,а именно Банкя и Клисурски манастир Света Петка.


Тук определено можеш да си починеш и да се отдадеш на своя духовен мир.
Мястото е идеално както за пикник.така и за разходки.
Гледката,която се разкрива пред теб спира дъхът ти и единственото,което ти остава  е да и се насладиш и да почерпиш сили за новата работна седмица.
Второто ми  предложение е Родарци и околностите около него.
Това китно селце разположено в полите на Витоша е място,което не бива да пропускате в никакъв случай.
Лично аз съм ходила няколко пъти и винаги съм се връщала изпълнена с енергия за много дълго време.
Особено приятно впечатление ми направи фактът,че почти нямаше свободни места за пикник.
Много от местата бяха заети,още от рано сутринта и въпреки пренаселеността на това малко пространство,можеш спокойно да се насладиш на тишината и приятната компания на птичките.

 Следващо предложение е Искърски пролом,Бов(Вазова екопътека).
 Определено тези места си заслужават да се посетят.
 А като бонус по пътя към тях може да се отбиете и да посетите фермата за щрауси Чифликъ.
 И моето последно предложение е както се казва на една ръка разстояние,а именно Природен  парк Витоша.
Софиянци имат едно голямо приемущество,което е възможността да избягат от ежедневието,когато си поискат.
Близостта на Витоша предлага голямо разнообразие от екопътеки и скрити тайни,които те привличат да ги посетиш.
Винаги,когато мога отивам на някой поход,който ми отнема едва няколко часа,но който не може да се сравни с нищо друго и който те зарежда така както нищо друго.
Местата за пикник тук са много и единственото,което се изисква от вас е да седнете и да се насладите на това,което ви предлага природата.



  Не забравяйте.да носите със себе си добро настроение и  положителни емоции,за да бъдат    миговете с приятели  незабравими и да стоплят душата ви и в най-мрачните дни.
 След всеки един пикник или поход е важно,да изчистите след себе си.
 Защото природата има нужда от грижи и любов.
 Ще се радвам да споделите вашите любими места за пикник.
 Надявам се да съм била полезна!
 Целувки!
До скоро!
 

You Might Also Like

0 Comments