Keto life challenge.Моята промяна.

февруари 24, 2019

Здравейте,Приятели!
Хранене.
Протеини.Въглехидрати.Мазнини.
Макроси.Спорт.
Кафе.Напитки.
Фастинг.
Вина.Прегрешения.Стрес.Енергия.Воля.
Начин на живот.Рецепти.
От къде да започна?
Кое е правилно и кое не?
Трябва ли да тегля храната си?
Как тялото ми реагира?
Странични ефекти?
Проба.Грешка.
Всичко това ще присъства в новата седмична рубрика,която стартирам в блога.

Приятели,реших да започна тази рубрика,защото съм на режим наречен "Кето"или "Нисковъглехидратна-високомазнинен" начин на хранене от началото на годината,който ме впечатли  и благодарение на който свалих 4кг и половина.
Преди да продължа искам да направя едно много важно уточнение аз не съм специалист и всичко,което ще споделя с вас е на база моят опит.

Какво представлява "Нисковъглехидратното-Високомазнинно" хранене?
По своята същност този режим се основава главно на прием на естествени мазнини и свеждане въглехидратите до минимум.
Защо е важно това?
Когато Не сме на хранителен режим тялото "изгаря мазнини" на база на приетите въглехидрати.
При увеличаване приема на естествени мазнини и ограничаване консумацията  на въглехидрати до минимум, тялото изпада в състояние на "Кетоза" при което гори мазнините.
Как започнах?
Аз стартирах своята промяна още в началото на месец Януари веднага след новогодишните празници.
Да.Знам,че това е рисково и има голям шанс да се проваля,но аз вече бях взела своето решение и връщане назад нямаше.
Естественото нещо,което направих бе да изключа от менюто си всички сладки неща,тестени изделия,хляб,както и газирани напитки.
Така правих през първите няколко седмици,докато не открих една фейсбук група,която ме "светна"за "вълшебният"метод на кетозата.
След това започнах повече да чета по темата,да се уча и да прилагам всичко на практика.
Така разбрах,че без много усилия,мога да получа тялото,за което мечтах от толкова много години.
Имам още много да споделям с вас,но това ще стане в следващите постове.
Благодаря ви,че ме четете.Може да ме подкрепите като ме последвате в социалните мрежи.
Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/
 






You Might Also Like

0 Comments