Как да планираме нашата най-успешна година?Техники за планиране.

януари 05, 2019

Здравейте,Приятели.
Началото на годината е времето,в което всеки прави планове за бъдещето и всеки поставя цели,които в повечето случаи не изпълняваме по една или друга причина.
А на края на годината,когато решим да на направим равносметка на постигнатото и разберем,че една голяма част от тези цели не са постигнати,оставаме разочаровани и демотивирани.
Така бях и аз допреди около две години,когато започнах наистина да планирам и да следя за това как се развивам.
Затова днес ще си поговорим за бъдещето или за това как аз планирам моята година.


Както споменах по-горе започнах да се занимавам с планиране от около две години,а от около година все по-вече да чета и да се образовам по темата,която се оказа супер интересна.
До сега съм ползвала само един вид планер,който е подобен на една от моите любими влогърки,а именно lilylikecom,която предполагам повечето познавате от нейните видеа.
Тогава моят планер приличаше доста на нейният,но преобразен по начина,който исках да бъде.
А ето и снимка на моят стар планер,за който ви говорех.
 Тази година реших да пробвам както друг метод за планиране така и друг планер,тъй като тук мястото за писане ми е недостатъчно.
Планера,който реших да използвам е много по-голям и има достатъчно място за всичко онова,което искам да включа в планирането си тази година.
Той изглежда ето така.
Както виждате планира ми е значително по-голям и има достатъчно място за всичко онова,което искам да включа тази година в него.
От вътре изглежда ето така.
Както виждате е перфектен,а още по-хубавото е че има място за дата ,която сами да поставите.
В първите няколко страници са поместени календари за 2018,2019 и 2020г,което е много практично и удобно.
На следващите страници празниците  на България,пощенските кодове на градовете,карти на света и на България и още куп полезна информация,която може в даден момент да ви бъде полезна.
 Техники и новости в моето планиране
Това,което направих тази година,както предишната  бе да седна и да нахвърлям в моята отделна тетрадка целите,които наистина са важни за мен и да помисля как мога да ги постигна.
Тази година реших да дам конкретност на целите си,което липсваше в предишните ми планирания.
Следващото нещо бе да напиша целите,но оформени така,че да звучат в сегашно време все едно вече съм ги постигнала.
И третото по-голямо нещо,което също е новост и което включих тази година бе да дам конкретен срок за  постигане на целите.
Това,което оставям от предишните ми планирания е започването на денят с позитивна мисъл или цитат,който записвам най-отгоре и който прави денят ми с една идея по-позитивен когато отворя планера и прочета онова вдъхновяващо изречение,което да води денят ми.
Реших да  включа още няколко новости във своят планер, с които съм  много любопитна дали наистина ще окажат влияние върху крайният резултат.
Първата новост е воденето на т.н Habit Trakur,който записвам в началото на всяка седмица.
Той представлява следното в понеделник решавам,кои навици искам да следя и да развия и си ги записвам като например "Искам да се храня  здравословно;Искам да чета всеки ден;Да ставам рано и т.н разбрахте ми мисълта,като тези изречения ги подреждам в колона вертикално,а хоризонтално записвам първите букви на дните от седмицата от понеделни о неделя и всеки ден се връшам на тази страница и слагам отметка,на всеки навик,който съм спазила през деня и тире на всеки,който не не съм.Така следя моят напредък или спад,ако имам такъв.
Следващото ново нещо,което ще пробва е всеки ден да записвам моите утвърждения за деня.
Накратко това са такива изречения,в които вярвате но отново в сегашно време.
Всъщност тази тема е доста обширна и планирам да направя отелен пост за нея.
И последното,което практикувам от скоро са "Благодарностите",като попринцип не ги записвам всеки ден,а само тогава когато наистина имам нужда от това или най-малкото в края на седмицата.
Приятели накратко това са новостите и методите върху,които ще се фокусирам тази година.
Може да ме последвате в социалните мрежи,където качвам интересни неща от личният ми живот.
Facebook:https://www.facebook.com/inspirationbyivablog/
Instagram:https://www.instagram.com/inspirationbyivablog/








You Might Also Like

0 Comments