КНИЖНО РЕВЮ!КНИГА НА СЕДМИЦАТА!

август 11, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Реших да подновя моята любима поредица "Любима книга на седмицата",която изоставих поради незнайни причини.
От няколко седмици обаче придобих един страхотен навик.а той е да чета поне две глави от дадена книга,което определено ме зарежда и което препоръчвам и на вас.


Книгата,за която ще си говорим тази седмица е на Стивън Уотсън-Втори Живот!


 ➽Жанр-Художествена литература.Роман
 ➽Издадетлство-Обсидан
 ➽ Година на издаване 2015
 ➽Страници-397
 ➽ Цена-17лв
 ➽ Оценка от 1до 10-3
Взех тази книга по препоръка на библиотекарката,а и когато прочетох резюмето ми грабна вниманието"както се казва",защото наистина си търсих нещо подобно за четене.
Оказах се доста разочарована.
Стилът на автора като изказ и писане изобщо не ми харесва,а и доста ми напомня на
стила на авторката от"50 нюанса сиво",а аз не съм особена голяма почитателка на такъв начин на изразяване.
Книгата е по-скоро трилър от колкото любовен роман,което ме заинтригува страшно много,но историята се развива супер монотонно.
Това,което ме дразни,е че всичко се върти около главната ни героиня Джулия,която има много проблеми,образите на другите герои не са достатъчно развити и се споменават бегло в цялата история.
Авторът няма достатъчно богат изказ на изразяване и през няколко страници се повтаря как главната героиня има проблем със пиенето и как постоянно се опитва да устои на изкушенията.
Друго нещо,което ме дразни в тази история,е че в началото на книгата се разбира,че Джулия заедно със своя съпруг осиновяват Конър детето на сестра и Кейт,и че те двете не са особенно близки.
В последствие обаче сестра и е намерена мъртва в Париж и от тогава Джулия започва да разследва сама нейното убийство и установява колко много обича сестра си.
На база на  това разследване тя си позволява много забранени неща,които аз отново не одобрявам.
Моето мнение е да не си губите времето,ако попаднете на тази книга или на този автор.
Надявам се да съм била полезна.
Целувки!
До скоро!


You Might Also Like

0 Comments