Как се вдъхновявам от "малките неща" в живота!

април 14, 2018

Здравейте,Прекрасни!
Всеки от нас е изпадал в депресия,която за едни трае по-дълго,за други по-кратко.
Но въпреки скучното и "сиво" ежедневие на повечето от нас,смятам че трябва да обръщаме по-вече внимание на "малките неща" от живота и да сме благодарни за възможностите,които имаме.
Затова днес реших да ви споделя моите методи за вдъхновение.
1.Когато почувствам,че имам нужда от "презареждане", природата е онова нещо към което се обръщам абсолютно винаги,за да"намеря себе си".


Само няколко минути ходене сред природата са способни да ме "върнат обратно в играта" както се казва и да ми дадат сили да продължа напред.
2.Хубавото време и цветовете на пролетта винаги ме зареждат с много положителни емоции.
3.Музиката е нещото без което не мога.Слушам музика постоянно и сутрин и вечер и през деня.Не мога да си представя и един ден без музика.Тогава живота наистина не би имал смисъл за мен.Само няколко песни са в състояние да подобрят денят ми и да ме  заредят с положителни емоции.
4.Instagram  се превърна в една от любимите ми платформи.Хубавите снимки и прекрасните места,които виждам там ме карат да мечтая и с още повече вдъхновение да правя онова,което правя.
5.Когато планирам седмицата си винаги започвам всеки ден с положителни мисли,които да ме вдъхновяват.И ако прочета,нещо вдъхновяващо аз непременно го записвам в планера си,за да мога след време да отворя страницата и когато го прочета да разбера,че няма невъзможни неща и че мечтите  се сбъдват само тогава,когато си смел да рискуваш!

Надявам се да съм ви вдъхновила поне малко.
Целувки!
До скоро!

You Might Also Like

0 Comments