Нови придобивки!Месец Април.

април 13, 2017

Здравейте,прекрасни!
Доста се чудех дали да включа такава рубрика в моя блог.Но винаги ми е било интересно да гледам такъв тип видеа в YouTube или да чета постове за нови придобивки.
Та ето няколко интересни неща на които попаднах този месец.



Наскоро посетих Джъмбо и тъй,като ми трябваше нова калъфка за очила,когато видях тази,декорирана с прекрасни цветя и носеща такова пролетно настроение,не можах да се сдържа и си я взех.Калъфката е доста удобна и си мисля,че ще ми свърши перфектна работа.
Времето все по-вече напомня за наближаването на лятото,макар и в последните дни да е доста по-студено от обичайното,но това не променя факта,че все по-често излизам навън.Затова и спешно ми се наложи да си потърся нов дезодорант против изпотяване.
Fa sport Double Power си закупих от някой от магазините Фантастико.Продуктът е с 0% алкохол и обещава 72 часа защита от изпотяване.Честно казано съм доста доволна от него.Мирише изключително свежо,като миризмата е лека и ненатрапчива,не оставя бели петна и  мисля,че е добър вариант ако искате да сте свежи през целия ден.
DKNY Donna Karam new york body lotion -няма как да подмина една от най-любимите ми части от козметикаата особено през топлите дни.Лосионите за тяло са моя слабост и мисля,че доста прекалявам с тяхната употреба по това време на годината,но няма какво да се прави.
Хора,този лосион е уникален!Честно да си призная той  ми е подарък и незнам от къде може да се закупи.Попива изключително бързо,миризмата е лека и свежа,точно такъв тип,който обичам.Трайността е доста голяма,издържа няколко часа и спокойно може да пропуснете да си сложете парфюм,когато излизате,ако сте  с този лосион по себе си.
Разбира се има два недостатъка,които  не ми харесаха като първият е размера на опаковката,който е 100мл и мисля,че ще свърши доста бързо. Вторият е-неговата консистенция,която е една идея по-течна и не ми допада особено.Все пак продукта е страхотен и препоръчвам горещо!
YVES ROCHER couleur conditiner балсамът за боядисана коса ми стана един от любимите продукти.Прави косата ми  мека и подхранена,тъй като съдържа повече от 97% натурални съставки.След ползване на такъв продукт забелязах,че косата ми  се разресва по-добре, с много по-голям блясък е и се оформя изключително лсно.
Eveline 8in1- отново любим продук,в който съм буквално влюбена.Основа за нокти без която мойте нокти нямаш да същите.Имам ревю за него,ако желаете да погледнете за по-вече информация.
Golden Rose Prodigy Gel and Essence quick dry top coat -последнитте две придобивки са разбира се свързани с ноктите.Това е другата моя слабост,свързана с козметиката.Макар и да нямам все още мечтаните нокти,това не ми пречи всеки път да си купувам нов лак за нокти.Акогато видях този прекрасен пролетен цвят си го взех без да се замисля.Формулата ми допадна доста.Лесен за нанасяне и стои изключително красиво.
Е това е за тази седмица.Пожелавам ви усмихнати дни и приятни емоции!
Целувки!
 

You Might Also Like

0 Comments