Моята любима маска за коса от Avon

януари 23, 2017

Здравейте,Прекрасни!
Наскоро се завърнах от Англия,където прекарах по-вече от година, и ровейки в оскъдната ми останала козметика тук в България, осъзнах че трябва да презаредя всичко отначало.

Рещих да започна обновяването с моята слабост,а именно маските за коса .Незнам защо,но от край време те са едни от нещата,които биха ме изкушили да експериментирам без да изпитвам страх,какви ще са последствията,ако покупката на такъв продукт се окаже неуспешна. Обяснявам си  това и с факта,че все още търся перфектиният продукт за моята коса.
Имам тънка,чуплива и накъсана коса,която е капризна и доста често ме побърква в опитите си да я наглася да изглежда така,както аз искам.Разбира се почти никога не се случва това.И тук на помощ идват маските за коса.Те са съществена част в грижата за моята коса.
И днес реших да ви споделя за зимното ми откритие,което е  маската за коса на
                                            Avon Advance Technique Supreme Oils


Луксозната линия съдържа  маска за коса,която може да се поръча, както само един продукт от серията,така и целия комплект съдържащ шампоан и балсам.
Маската за коса се състои от 5 масла;макадамия,бадемово масло, семена от камелия,семена от грозде и масло от марула.  

Тя е предназначена да омекотява,заздравява и заглажда косата.Идва в луксозно изглеждаща опаковка.Текстурата е лека и много нежна.Аромата е с ориенталки привкус на лято,поне така аз го усещам.Употребява се като балсам,оставяйки да действа от 1 до 3 мин.,след което се отмива.Цялата линия е предназначена за всички видове коса.
В заключение мога да кажа,че покрива основните ми критерии за това,как трябва да действа една маска за коса.Оказва добро влияние върху моята коса.И със сигурност може да се сравнява с продукти от висок клас козметика.


You Might Also Like

0 Comments